Zwroty i wymiana towaru
1. Wypełnij internetowy formularz zwrotu, klikając w przycisk “Rozpocznij zwrot”
2. Umieść identyfikator zamówienia w przesyłce zwrotnej. (Dołączamy taki identyfikator do każdego zamówienia)
3. Nadaj paczkę kurierem/paczkomatem bezpośrednio z formularza zwrotu
lub
wyślij paczkę samodzielnie na adres:
FEMIMODA.PL
Ruciana 3
30-803 Kraków
Do wypełnienia formularza będziesz potrzebować:
- numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie lub na identyfikatorze zamówienia)
- email lub nr telefonu podany przy składaniu zamówienia
- nr konta bankowego, na które mają zostać zwrócone środki
(w formacie IBAN, czyli z oznaczeniem kraju “PL” na początku, np. PL12 1234 0000 0000 0000 1234 1234)
Do paczki dołącz identyfikator zamówienia.
Kupujący odsyła towar na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na numer konta podany w formularzu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki. (Proces zwrotu środków trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze)
Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania produktów nieużywanych, czystych, razem z metką. Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.