Zwroty i wymiana towaru do 30 dni.

ZWROT TOWARU

Chcemy, aby proces zwrotu towaru w naszym sklepie był dla klientów jak najbardziej wygodny, dlatego nie wymaga on drukowania żadnych dokumentów!

Proces zwrotu składa się 3 prostych kroków i został zaprojektowany tak, aby zaoszczędzić Państwu czas i trudności związane z tradycyjnym drukowaniem i wypełnianiem dokumentów.

Kupujący odsyła towar na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem (dotyczy to również paczkomatów za pobraniem).

 

Poniżej znajdują się wszystkie istotne informacje niezbędne do zrealizowania zwrotu.

WYPEŁNIJ FORMULARZ

 

MAM KONTO KLIENTA

Zaloguj się na swoje Konto Klienta i przejdź do historii zamówień: 

 

 

Znajdziesz tam przycisk “Zwrot“, który przekieruje Cię do wypełnienia formularza zwrotu.
(uwaga: jeśli od od daty zamówienia upłynęło więcej niż 30 dni, przycisk nie będzie dostępny)


 

 NIE MAM KONTA KLIENTA 

Przygotuj:

1. Numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie)

2. Adres e-mail powiązany z zamówieniem

Wyszukaj swoje zamówienie:

 

 

 

Po uzupełnieniu danych przejdziesz do szczegółów swojego zamówienia. Następnie kliknij przycisk “Zwrot“, by uzupełnić formularz zwrotu.

 

Po wypełnieniu formularza otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia na adres e-mail powiązany z Twoim zamówieniem.

 

 

NADAJ PACZKĘ

 

 

PAMIĘTAJ

Podczas pakowania zwracanej odzieży włóż do paczki identyfikator zwrotu, który otrzymałaś wraz z zamówieniem.

Jak nadać paczkę? 

 

 

OPCJA 1

 

Skorzystaj z szybkiego zwrotu za pośrednictwem:

 

 

 

dzięki nim wygenerujesz etykietę zwrotną i zlecisz nadanie przesyłki.

 

 

OPCJA 2

 

Samodzielnie wyślij paczkę na adres:

 

 


FEMIMODA.PL

Ruciana 3

30-803 Kraków


POCZEKAJ NA ZWROT ŚRODKÓW


WAŻNE INFORMACJE 

  • Po otrzymaniu przesyłki pieniądze zostaną zwrócone nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki.

     

  • Zwrotu środków dokonujemy zgodnie z formą płatności, jakiej użyłaś podczas składania zamówienia.

     

  • Jeśli zamówienie było opłacone za pobraniem lub przelewem tradycyjnym, prosimy o podanie numeru konta bankowego w formularzu, abyśmy mogli zwrócić środki na wskazane konto.

     

  • Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania produktów nieużywanych, czystych, razem z metką.

     

  • Prosimy nie przesyłać reklamacji w formie paczek za pobraniem (dotyczy to również paczkomatów za pobraniem)

REKLAMACJA TOWARU

Jeśli zakupiony produkt ma wady lub nie odpowiada opisowi, proces reklamacji towaru przebiega w taki sam sposób, jak proces zwrotu. Wszystkie kroki, które należy podjąć w celu zwrotu produktu, są również obowiązujące w przypadku reklamacji.

W ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki powiadomimy Cię o decyzji w sprawie reklamacji – telefonicznie lub drogą mailową. 

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, ustalimy z Tobą formę rekompensaty.

 

WYMIANA TOWARU

Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.