Zwroty i wymiana towaru do 30 dni.
ZWROT TOWARU
Każdy klient ma pełne prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Chcemy, aby proces zwrotu towaru w naszym sklepie był dla klientów jak najbardziej wygodny, dlatego nie wymaga on drukowania żadnych dokumentów!
Wystarczy skorzystać z naszego internetowego formularza zwrotu. Proces ten jest zaprojektowany tak, aby zaoszczędzić Państwu czas i trudności związane z tradycyjnym drukowaniem i wypełnianiem dokumentów.
Poniżej znajdują się wszystkie istotne kroki niezbędne do zrealizowania zwrotu.
JAK DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?
Poniższy formularz daje możliwość dokonania wygodnego zwrotu, bez konieczności drukowania i wypełniania dokumentów. Składa się z 3 prostych kroków. Dodatkowo dzięki niemu bezpośrednio przygotujesz paczkę do nadania w dogodny dla siebie sposób.
1. Wypełnij internetowy formularz zwrotu
Do wypełnienia formularza będziesz potrzebować:
- numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie lub na identyfikatorze zamówienia, który jest dołączony do każdego zamówienia)
- email lub nr telefonu podany przy składaniu zamówienia
- jeżeli zamówienie było realizowane za pobraniem konieczny jest nr konta bankowego, na które mają zostać zwrócone środki – w formacie IBAN, czyli z oznaczeniem kraju “PL” na początku – poniżej przykład:
PL12 1234 0000 0000 0000 1234 1234
Dalsze instrukcje otrzymasz, klikając w przycisk “Rozpocznij zwrot”.
2. Umieść identyfikator zamówienia w przesyłce zwrotnej. (Identyfikator jest dołączony do każdego zamówienia)
3. Nadaj paczkę w sposób wybrany na internetowym formularzu zwrotu lub samodzielnie wyślij paczkę na adres:
FEMIMODA.PL
Ruciana 3
30-803 Kraków
Kupujący odsyła towar na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem (dotyczy to również paczkomatów za pobraniem).
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy pieniądze na numer konta podany w formularzu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki. (Proces zwrotu środków trwa zazwyczaj 2-3 dni robocze)
Pieniądze zostaną zwrócone na konto pod warunkiem otrzymania produktów nieużywanych, czystych, razem z metką.
Razem z odsyłanym towarem należy wypełnić internetowy formularz, o którym mowa w kroku nr 1.
REKLAMACJA TOWARU
Jeśli zakupiony produkt ma wady lub nie odpowiada opisowi, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami. Formularz reklamacyjny pozwala na natychmiastowe zgłoszenie reklamacji bez konieczności drukowania i ręcznego wypełniania dokumentów. Procedura składa się z trzech prostych kroków.
JAK DOKONAĆ REKLAMACJI TOWARU?
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Do wypełnienia formularza będziesz potrzebować:
- numer zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym zamówienie lub na identyfikatorze zamówienia, który jest dołączony do każdego zamówienia)
- email lub nr telefonu podany przy składaniu zamówienia
- jeżeli zamówienie było realizowane za pobraniem konieczny jest nr konta bankowego, na które mogą zostać zwrócone środki jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie – numer konta należy podać w formacie IBAN, czyli z oznaczeniem kraju “PL” na początku – poniżej przykład:
PL12 1234 0000 0000 0000 1234 1234
2. Umieść identyfikator zamówienia w przesyłce zwrotnej. (Identyfikator jest dołączony do każdego zamówienia)
3. Nadaj paczkę w sposób wybrany na internetowym formularzu zwrotu lub samodzielnie wyślij paczkę na adres:
FEMIMODA.PL
Ruciana 3
30-803 Kraków
Prosimy nie przesyłać reklamacji w formie paczek za pobraniem (dotyczy to również paczkomatów za pobraniem).
Wraz z odsyłanym wadliwym towarem należy uzupełnić formularz reklamacji, o którym mowa w kroku nr 1.
W ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki powiadomimy Cię o decyzji w sprawie reklamacji – telefonicznie lub drogą mailową.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, ustalimy z Tobą formę rekompensaty.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.